Віталій Ільницький (neo7777vitaha) wrote,
Віталій Ільницький
neo7777vitaha

Єгипет 2012: Частина 3- Мото-сафарі

В Єгипет ми приїхали звичайно ж не для того,щоб валятись на пляжі і попивати коктейлі(ну,це-"между делом"),а хоча б трохи чогось побачити і попробувати,і тому зразу ж на другий день ми помчали на першу із запланованих екскурсій-мото-сафарі.

А далі-мінімум тексту,максимум фото з нашими довольними фізіономіями і трохи по програмі екскурсії)

Аналогічна програма в нашого тур-оператора вартувала 60у.о.,ми ж "урвали" за 35у.о...Дрібязок?А тепер помножте 25 на 3 і на 8,-будь ласка-600грн.на дорозі не валяються))
Виїзд о 12.30 на джипах від готелю.Нас повезли через місто і якесь бездоріжжя у пустелю-на базу квадроциклів

де вже було декілька груп.Доречі у джипі ми були єдині "рускі",решту-араби і ммм...не памятаю бельгійці.Благо на базі підвезли ще "земляків",якось аж полегшало)
Так,інструкція гіда,всі в рядочок,фото,роблені похапцем і рушили

Їхали колоною,було весело:хто заглохне(я в тому числі,але сам і завів)),хто вбік зїде!Через певний час-зупинка на відпочинок,ну і пофотатись,звичайно ж

такі квадрики на на наше бездоріжжя-в сам раз))

"закінчуємо перерву",чи щось типу того -обявили усім,-потрібно повертатись на базу

і колона рушила назад...
Приїхавши на базу відпочинку ми не отримали,помили руки-ноги,сходили кому куди потрібно,і,знову погрузившись у джипи-"відчалили"...

По дорозі заїхали побачити міраж-досить цікаво,правда на фото цього ефекту не видно,тому й не викладаю...
А далі-камянистий підйом на гору гірку,-правда "руссо турісто" чомусь жалілось,що без фунікулера-ну ніяк

Незнаю,як для нас-дитяча забавка
вид зверху-досить таки...

Напрягало трохи одне-відеооператор з камерою,який постійно,те й діло,кричав:"Рамзес"(назва групи),очікуючи підтримки і від нас,і хотів щоб йому дурнувато махали ,чи ще щось,коли попадали в обєктив

і всюдисуще "Рамзес!!!" заставляє нас спускатись.А далі по плану-посадка в джипи звичайно ж і їдемо в табір (чи щось на подобі цього)бедуїнів...
там нас чекають "евро-туалети"

Далі-швидке відвідування такого ж міні-зоопарку

і -катання на баггі

марсіанськими місцевостями

звичайно ж -"шнурочком"

Після буквально 20-ти хвилинного "луноходства"-знайомство з місцевим майстром-пісочником.Ну,не знаюяк його назвати правильно,але веблюдиків у бутилочці він досить таки вправно висипав(пісочком)

5у.о.-і творіння ваше,і багато хто хапає,бо ж це тут певне дешевше ніж у місті...Виявилось ні,-під носом,біля готелю-по 3,а то й по 2у.о.можна взяти.Щож,-там атмосфера не та)

Чимчикуємо до тераріуму-саме він у нас за планом.Мушу сказати-програма дуже насичена-за день встигаєш стільки,що й жалітись особо ніколи))

ну,в принципі то я був,але змія вивернулась щоб мене вкусити(чи понюхати),ну,звичайно ж я ворухнувся і фото змазалось...чесно-чесно!
"Кемел,кемел!"-прокоментував наш наступний пункт мій новий арабський друг і я зрозумів-верблюди вже нас чекають.
Дегустація пляцка,спеченого на верблюжому посліді,руками бедуїнки

та хоч як не крути-без верблюжого г... таким не получиться)

Верхом на "кораблях пустелі"

головне міцно триматись коли "кемел" встає,а ще міцніше-коли сідає!

Повертаємось в табір де нас вже чекає розкурений кальян-"шиша" по їхньому

можна розслабитись за день..

Наш колєга-поряд

а ось і шведський стіл,вибачте паляничку я вже надкусив))

далі-вечірнє шоу з лежанням на цвяхах,ковтанням мечів,танцем живота та іншими розвагами

і на закінчення-дивимось у телескоп на небо,а саме-Місяць,Венера і Марс..
Я вже казав і повторюсь ще раз-програма досить таки насичена,і не скучна,так що ставим за день "галочку" і повертаємось в готель.
Tags: Єгипет, мандрівки, тварини

• Млинів: садиба і не тільки

Не зважаючи на те, що Млинів уперше згадується на поч. XVI ст., люди в цих краях мешкали віддавна. Один з районів містечка – Муравиця…

• Маєток у Качанівці. Ч.2

Про рід Тарновських існує чимало легенд, але як історичний факт встановлено, що Качанівка була одним з перших маєтків, котрий відмовився від…

• Унтервальден / Підгайчики

Унтервальден - давня німецька колонія в Галичині, зараз землі колонії є частиною с. Підгайчики, у Золочівському районі Львівської обл. Утворена…

Your IP address will be recorded

When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.