Віталій Ільницький (neo7777vitaha) wrote,
Віталій Ільницький
neo7777vitaha

Єгипет 2012: Частина 1-Знайомство з готелем

Нарешті в літаку...Після 8-ми годинного чекання в аеропорту Бориспіль це було найочікуваніше відчуття-злітаємо!

Тривалість перельоту складає 3.45год,недовго,але й ці 4 год нічим занятись...Знімаємо хмарки під нами(наскільки це дозволяє крило літака):

кучеряві "барашки"досить кумедно виглядають,коли дивишся на них зверху-вниз,а не навпаки

з сніданком не запізнились,молодці,не знаю,може когось і "закачувало",але при виді їжі пасажири пожвавішали,прокинулись))

а за вікном,тобто ілюмінатором пропливали і гори і пустелі

Так непримітно і пройшли цих декілька годин.А далі все по плану-посадка,анкета,віза,-і трансфер в готель...
Всіх тонкостей процесу заселення розповідати не буду,признаюсь лише,що порядний номер ми "вибили" з третьої спроби,плюс 10$ винагороди адміну,така от фіг...ня!
Пункт прибуття-Хургада,яку ми пішли вивчати зразу ж після заселення(а точніше-навіть до заселення)),фото міста викладу в іншій частині,а зараз хочу поділитись моїми ранковими знімками території готелю(доки відпочиваючі сплять з буду...після ситної вечері,я вирішив прогулятись)

схід сонця припав десь на 5.30год,і я його встих "впіймати"

збоку пляжу-стоянка яхт

права-просто пальми

сонечко тим часом піднімалось

...і все набирало звичних кольорів

зацікавлена мурена з недовірою споглядала на ранкових гостей

готель просипався і я поспішив щось "заснять":

будка видачі полотенець

і всюди пальми пальми пальми...

басейн як і шезлонги скучають в ранковій самоті..

а місцевий голуб все позував мені,так і просився в кадр))

територія готелю досить симпатична-достатньо і пальм і зелених акуратно острижених дерев

сама прогулянка між ними вже приносила задоволення,тим більше коли ще згадувалось,що вдома то не більше +10!

кумедні смітники схожі на вулики))

в пальмах потопають і бунгало,і центральний корпус готелю:

вказівники на території направлять в потрібну сторону

а тим часом сонце вже сліпило обєктив,і борячись з цим,я отримував такі от чорно-білі сюжети

один з басейнів -під вікнами головної їдаль... ресторану)

тут же звичайно  і "курильня"кальяну-як без них у Єгипті?

ціна в 2 у.о. не відлякувала нікого,і увечері тут панувала справжня східна атмосфера,оповита ароматним димом.

Та ми,щоб краще відчути дух сходу,а заодно і зекономити 1 у.о.)) ходили курити у кафе навпроти готелю-там і людей менше,і обстановка відповідніша...а ,і вартість-1у.о.)
Ще декілька фото з пальмами(які чомусь мені дуже сподобались,-може тому що у Ялті потрібно було попотіти щоб засняти якусь "порядну"пальму,а тут-на тобі!)

От такі корпуси протягуються зліва і справа:

щоб нікого не вводити в оману скажу зразу-готель ми вибирали з дешевших,так як не мали наміру у ньому засиджуватись,то для чого переплачувати?Основне що було потрібне -в номері було в наявності,а це-фен,холодильник,ліжка)),завжди гаряча вода і свіжі(після однієї жалоби,звичайно ж))рушнички,ну і телевізор(хоч його я за необхідне не вважаю)
Наш номер

А доречі нагадаю-отримали його ми з третьої спроби..Ще як ми тільки приїхали,на рецепшені,змовницько підморгнувши адмін пошепки запрпонував нам бунгало..Але навіщо доплачувати подумав я(а саме цього й очікував наш "добродій").І нам дали "комфортний" номер-подалі від головного корпуса готелю(ресторану,інтернету і барів),на третьому поверсі,-це теж не тішило,і,що остаточно "добили"-вигляд з балкону-прямо на недобудовану стройку...це було "ВАУ!"
Ну звичайно я побіг назад,всунув 10у.о.,всі мило посміхнулись і дали другі ключі..
Інтерєр останнього номеру

...в них явно є намір зіпсувати нам відпочинок ,-подумав я після знайомства з другим номером-ручка розбити,фен не працює,вимикалі поламані,і номер в цьому ж корпусі що й попередній,але,о диво-на першому поверсі...
Я побіг назад і,наскільки це дозволяв стан,культурно пояснив стуацію)))всі нарешті зрозуміли,заметушились і киваючи дали нам "бунгало"...
Центральний корпус і їдальня

в холі

один з барів

жра.. їжа)

"шедеврик"

Ху....замучався писати,думаю для першої частини досить,далі буде цікавіше!Кого що зацікавило-запитуйте,по змозі поділюсь інформацією ..
Tags: Єгипет, мандрівки, море

• Млинів: садиба і не тільки

Не зважаючи на те, що Млинів уперше згадується на поч. XVI ст., люди в цих краях мешкали віддавна. Один з районів містечка – Муравиця…

• Маєток у Качанівці. Ч.2

Про рід Тарновських існує чимало легенд, але як історичний факт встановлено, що Качанівка була одним з перших маєтків, котрий відмовився від…

• Унтервальден / Підгайчики

Унтервальден - давня німецька колонія в Галичині, зараз землі колонії є частиною с. Підгайчики, у Золочівському районі Львівської обл. Утворена…

Your IP address will be recorded

When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.