Віталій Ільницький (neo7777vitaha) wrote,
Віталій Ільницький
neo7777vitaha

Звітуємо-2017

Ще декілька днів і настане новий календарний рік,ще декілька днів є для того,аби вирішити невирішене і здійснити нездійснене.Та я вже можу звітуватись ,тому що у моєму мандрівному розкладі ніяких подій не передбачається.
 Дивлюсь на статистику,згадую те що було і розумію,-з кожним наступним роком кількість виїздів і відвіданих пунктів продовжує падати.На те є звичайно ж вагомі причини і причини не зовсім важливі,по різному.Просто коли ти вибиваєшся трохи із колії,то наладити стабільний ефективний рух важкувато.Є зміни у житті,є зміни довкола які не меншою мірою впливають на кінцеве рішення,але є й спогади приємних та цікавих моментів, на основі яких формується бажання до подальшого руху.
 У 2017-му ми не були на морі,також нас не було і в горах, у нас з дружиною був "аж" один спільний виїзд..То де ж і що ж ми відвідали подумаєте ви? А от про це я й розповім далі).
івв (21)
Рік у мандрівному плані почався оптимістично- на "а той другий празник"-Святого Василя я зрештою ,після кількарічних відкладань,потрапив у місце,де просто таки необхідно побувати хоча б раз у житті,щоб побачити цю феєрію і запал- на буковинському маланкуванні.
 Кількаденний виїзд почався з прибуття у ранкові Чернівці з подальшим поселенням в хостел. А далі-відвідини цікавущих Іллінських храмів у селі Топорівці. (Січень).
Топорівці.Іллінська церква (1560р.)
1. Топорівці (12)
 Після оглядин відправляюсь у сусіднє село,-Рідківці,де також знаходиться цікавий представник сакральної архітектури.Обходжу невеликий центр,снуючи та бороздячи простори океану неходженими,засипаними снігом стежками,набираючи його у черевики та кайфуючи від того,зігріваю ноги думкою про вечірній гарячий чай.Як не дивно,-рукам не холодно,поки не холодно,а саме цього(з своїми "відмороженими" в прямому розумінні верхніми кінцівками) я боявся чи не найбільше.
Рідківці.Церква Успіння Прсв.Богородиці (1906р.)
2. Рідківці (6)
 Церква у наступному селі заставила добряче пропотіти,-топати до неї потрібно далеченько та ще під гору,та ще по снігу та у теплій курточці.Але зате яка чудова панорама відкривається коли таки дібрався до мети.Нехай не відлякує вас назва населеного пункту,-село Могилівка зацікавить якщо не кожного,то поціновувачів обов*язково!
Могилівка.Церква Стефана Великого (1440р.?!)
3. Могилівка (6)
 Темніє взимку рано,це знає кожен, і це вагомий мінус,-багато не наплануєш,тому вже о 16год.я був у останньому на цей день пункті-найменшому райцентрі найменшого району найменшої області.Це Герца-цікаве і атмосферне містечко де я не лише цікаво провів час,а й підкріпився в одному з місцевих закладів.
Після відпочинку, душу та вечері була вечірня прогулянка святковими Чернівцями.
Герца.Середня загальноосвітня школа (1911р.)
4. Герца (16)
 На наступний день правдами-неправдами,а якщо вірніше-маршрутками-"таксувками" добираємось з своїми новими супутницями( про вилазку у Красноїльськ на Маланку я попередньо запланував з одним із жж-френдів,-patteran,а вона була ще з двома подругами.І що цікаво-поселились ми в одному і тому ж хостелі і навіть у спільному номері,не домовляючись про це заздалегідь) у Красноїльськ.
 О,Маланка у Красноїльську це ЩОСЬ! Про неї обширніше можете почитати у Блеки,з якою я власне й стикнувся на цьому дійстві.
Красноїльськ.Маланкарі
6. Красноїльськ (56)
Красноїльськ.Покровська церква + храм Іоанна Предтечі

6. Красноїльськ (117)
 Наситившись палітрою барв,різноманіттям костюмів та образів,набравшись енергії дикої та незбагненної ,а також нафоткавшись і находившись повертаємось назад у Сторожинець,(це пересадочний пункт де ми пили каву і ловили таксі на Красноїльськ),щоб звідти виїхати у Чернівці.По дорозі зупиняємось в Буденці для огляду палацу Мікулі-Волчинських.
Буденець.Палац Мікулі-Волчинських(кін.19-поч.20ст.)
7. Буденець (5)
 Головною подією наступного дня був "Маланка Фест" у буковинській столиці-навколишні села привозили свої роботи та колективи на своєрідний парад маланок у Чернівцях.
Прокидаюсь вранці щоб встигнути до фесту ще щось побачити.Снідаю і відправляюсь у ще один невеличкий райцент,-містечко Кіцмань,малу Батьківщину відомого поета і композитора,-Володимира Івасюка.
Кіцмань.Ратуша
8. Кіцмань (25)
 Оглянувши Кіцмань повертаюсь в Чернівці,де саме починається дійство.Без перерви на обід "перемикаюсь" із ранкової,майже безлюдної і тихої Кіцмані на шалено-гамірно-шумні, багатолюдні (на цей момент) Чернівці. Все бурлить і вирує-вулицями прямують тисячні потоки людей та колони учасників фесту на своїх човнах,сфінксах,оленях та конях.Це також потрібно бачити на власні очі,навіть не просто бачити,-бути присутнім,бути учасником шоу!
Чернівці.Маланкарі
9. Чернівці (34)
 Вражень вистачило аж до кінця наступного місяця.Лише в останніх числах я зробив невелику вилазку.
Десятки разів проїжджав цей пункт і лише тепер заїхав сюди з конкретним наміром прогулятись його вулицями.Приїхав у Куликів.(Лютий).
Куликів.Костел Св.Миколи(1538р.)
1. Куликів (1)
 Після Куликова маю плани зробити невелику (бл.11км.) пішу прогулянку сусідніми селами.Основна мета-оглянути дерев*яні храми обраних пунктів.Підкріпившись на ходу проходжу наступним маршрутом: Куликів-Надичі-Гребінці-Віднів-Сулимів-Вислобоки.На це мені вистачає 2,5год.
Надичі.Монумент
2.Надичі
Гребінці.Церква Св.Миколи (1889р.)
3. Гребінці (1)
 Сільські болотяні стежки-доріжки до церков трішки псували настрій та зовнішній вигляд мого взуття,але це було дріб*язком у порівнянні із почуттям якогось тихого й не зовсім зрозумілого щастя і гордості.
Віднів.Церква Різдва Прсв.Богородиці(1738р.)
4. Віднів (7)
Сулимів.Церква Вознесіння Господнього (1900р.)
5. Сулимів (7)
Вислобоки.Церква Непорочного Зачаття Прсв. Богородиці (1762р.)
6. Вислобоки (6)
У Вислобоках сідаю на маршрутку на Львів.
Наступний пункт-село Муроване,в якому знаходиться цікава споруда.В окремих джерелах вона значиться як палац,але здебільшого інформації про будівлю немає.Вдалося зв*язатись із теперішнім власником споруди,який спростував прив*язаність даного об*єкту до будь-якого роду пам*яток,а також погодився на зустріч щоб підтвердити це документами.Вірю на слово,обходжу і з дозволу фотографую непідтверджену пам*ятку.Після візиту,через певний період часу,в одному із джерел ще раз знаходжу підтвердження тому,що в Мурованому дана будівля може таки бути складовою колишньої садиби.
Муроване.Палац(?)
7. Муроване (5)
 Початок березня ознаменувався виїздом на Волинь.Вперше відвідав монастирський комплекс у Низкиничах.(Березень).
Низкиничі.Успенський монастир(17ст.)
2. Низкиничі (13)
 Прогулявся ранковими вулицями шахтарського містечка Нововолинськ.
Нововолинськ. Т.Г.Шевченко в центрі
3. Нововолинськ (9)
 Із запланованого на день не все вдалося втілити,-на жаль не завжди на громадський транспорт можна надіятись.
Приїхав у Горохів та оглянув місцеві пам*ятки.Підкріпився на лавочці в одному із скверів містечка.
Горохів.Церква Вознесіння Господнього (1844р.)
4. Горохів (9)
 У Павлівці остаточно переконався у тому,що подальша реалізація планів неможлива,тому розслабляюсь та прямую на ТОВ "Павлівський пивзавод", щоб посмакувати живим пивом.
Павлівка.Михайлівська церква(1650р.)
5. Павлівка (5)
 Першого числа наступного місяця(так-так,1-го квітня) я знову вибрався на Волинь.-вирішив цього року краще розвідати цю область,так би мовити-наверстати втрачене.Все ж таки для таких виїздів достатньо всього одного дня,щоб відвідати 2-4 пункти,а це вже результат)! Цього разу почав з стародавнього містечка Любомль,тут я вже раніше бував,але тоді ще не цікавився тим,чим цікавлюсь на даний час.(Квітень).
Любомль.Георгіївська церква (1264р.)
1. Любомль (20)
 Опісля відвідую Радехів.Не той що на Львівщині(районний центр),-Волинь має свій пункт з такою назвою,правда в даному випадку це село,але й воно має чим себе гідно представити- цікава Успенська церква,старенький трактор на постаменті, як пам*ятник трактористам(?) та обеліск на кладовищі.
Радехів.Успенська церква(1701р.)
2. Радехів (3)
 Вкотре і вкотре гуляю валами та територією древнього городища у Володимирі-Волинському,- одному з цікавіших міст не лише Волинської області,але й України в загалом.
Володимир-Волинський.Городище
3. Володимир-Волинський  (3)
 З княжого міста відчалюю ще в одне село щоб помилуватись мурованим храмом.
Новосілки.Петропавлівська церква(1783р.)
4. Новосілки (1)
 Через три дні знову маю виїзд-цього разу в напрямку Тернопілля.Дорогою відвідуємо декілька сіл Золочівщини із цікавими храмами.Виїхали пізно,та це не завадило встигнути помилуватись цікавими спорудами ,а як бонус-вечірнє сонце та його захід.Цього вечора заїхали у три пункти: Словіта,Митулин,Новосілки.(Квітень).
Словіта.Храм Св.Петра і Павла (1903р.)
1. Словіта (4)
 Останнє фото того дня-панорама вечірнього(практично нічного) Золочева.
Митулин.Костел Прсв.Серця Господа Ісуса
2. Митулин (1)
Новосілки.Костел Св.Вікентія де Поля(1898-1900рр.)
3. Новосілки (20)
 Наступного ранку виїжджаю із Золочева в Зборів- місто,біля якого відбулася славетна історична подія,-Зборівська битва.
На жаль музей закритий,а от прогулятися вулицями і ознайомитись з пам*ятками мені ніхто не забороняв.Після всього обідаю в обідраному парку під крики вороння та,дочекавшись коли потрібна маршрутка натрамбується людьми, як консервна банка шпротами, в кращі часи комунізму,відчалюю в наступний пункт-Залізці.
Зборів.Преображенський храм (1794-1798рр.)
5. Зборів (32)
 Руїни Залозецького замку,руїни костелу та декілька симпатичних діючих храмів,пляс став,плюс річка і придорожні фігури..На жаль прогулянкову ідилію порушила тривожна новина і я повинен був поспіхом відправлятись на автобусну зупинку для подальшого виїзду додому.Оглянути головні атракції містечка я встиг,а за час поки чекав потрібну маршрутку ще б встиг і в сусідні села навідатись(образно,насправді ж такої потреби і планів не було).
Залізці.Костел Непорочного Зачаття Прсв.Діви Марії (1889р.)
8. Залізці (38)
 Дводенна насичена і вельми ефективна вилазка відбулася в середині останнього весняного місяця.О 7-ій ранку я вже снідав біля Пнівського замку,дойшовши туди з автостанції в Надвірній,на яку приїхав з Франківська.Так,підйом був дуже раннім!(Травень).
Пнів.Замок(кін.16ст.)
1. Пнів (1)
 Хто рано встає,той ...рано і втомлюється!Та на втому не було часу,оскільки попереду був довгий день з купою запланованих цікавих атракцій які я мав твердий намір відвідати.
У Надвірній відшуковую те,що пропустив попереднього разу,а саме-руїни міського замку,не пропускаю можливості повторно помилуватись вже баченим раніше та не відмовляю собі у невеличкій прогулянці вулицями містечка.
Надвірна.Ратуша (19ст.)
2. Надвірна (16)
 Богородчани-наступний пункт,наступна шикарна пам*ятка-домініканський монастир 18ст. Наростивши темп вкладаюсь у годину щоб оглянути основні пам*ятки райцентру.Звідти їду у Маняву.
Богородчани.Домініканський монастир(1742-1762рр.)
3. Богородчани (41)
 ВІдвідування монастирського комплексу,довге блукання стежками-доріжками поміж дерев у пошуках скороченої дороги до водоспаду,якого я зрештою так і не знайшов(як виявилось він досить далеко від монастиря і зовсім не там,де я його надіявся знайти),бродіння у холодій воді та обід на кам*янистому березі річки Манявки-так я провів час у Маняві.І знову на громадські колеса та вперед!
Манява.Монастир-скит
4. Манява (6)
 Невеличка прогулянка Івано-Франківськом,звідти їду в Тисменицю,а після неї-у Тлумач.Чогось надзвичайного у цих райцентрах не знайдете,але наприклад у Тлумачі сподобалось посидіти відпочити у міському парку.
Тисмениця.Монумент в центрі
7. Тисмениця (1)
Тлумач.Будинок товариства "Сокіл"(поч.20ст.)
8. Тлумач (18)
 З почуттям виконаного обов*язку задоволений і втомлений повертаюсь у Франківськ.На годиннику 18.35,отже за 12 годин я відвідав 6 пунктів і це з переїздами.А зараз гулятиму сьомим,бо звідси у мене нічний виїзд,тому спішити вже нікуди).
Івано-Франківськ.Церква Христа Царя (1935р.) + костел Йосифа (1924р.)
10. Івано-Франківськ (3)
 Вранці наступного дня прибуваю у Луцьк,де не затримуюсь надовго,оскільки не обласний центр є моєю метою,а невеличке село неподалік.
Луцьк.Залізничний вокзал
11. Луцьк (2)
 На огляд пам*яток в Жидичині повністю вистачить 25-30хв.Я на довше і не затримувався.Та й навіщо,якщо пиво попити можна і в Луцьку).
Жидичин.Миколаївський монастир(1703р.-19ст.)
12. Жидичин (2)
 Останнім в цьому виїзді було село Затурці.Село яке може похваститись симпатичним костелом та парково-палацовим комплексом родини Липинських.Тут я відвідую музей Липинських,витрачаючи на це більше години часу(а для мене це досить багато) і,оскільки більше вже нікуди не встигаю(признаюсь,у планах було ще два пункти) в спокійному темпі добираюсь додому.
Затурці.Палац Липинських (поч.19ст.-1882р.)
13. Затурці (16)
 І знову на північ,у Волинську область.Цього разу вирішив у щоб це не стало таки добратися до пункту,який залишався недосяжним у попередніх виїздах.
Починаю мандрівний день із ранкової прогулянки селом Микуличі,куди приїхав з Володимира-Волинського.Тут оглядаю два храми,старий млин та монумент на честь подвигу екіпажу льотчиків.
Затримуватись довше намає сенсу,хіба що у вас буде власний інтерес і,оскільки о 6.15 ранку я вже був в селі,то відповідно десь через годину вже чекав маршрутку на Локачі.(Червень).
Микуличі.Троїцька церква (1880р.)
1. Микуличі (3)
 Крихітний райцентр площею всього близько 2,5км. затримує мене надовго,але не через надмірну кількість цікавинок у ньому,а просто через препаскудний розклад маршрутних таксі у пункти,з якими я мав намір пов*язати своє ближнє майбутнє. Ех,Волинь моя,краса моя...
Локачі.Монумент
2. Локачі (9)
 Зрештою вкотре викреслюю із своїх планів одне із сіл,куди й цього разу не виходить добратися,але залишаю "на закуску" досить апетитний пункт-Новий Загорів.
Виходжу у селі Колона,до Нового Загорова потрібно ще добратися,тому чимчикую в потрібному напрямку,заодно оглядаючи сільські хатини та поодинокі цікавинки Колони.
Колона.Монумент пам*яті (1969р.)
4. Колона (1)
 А отут шикарно,атмосферно та просякнуто історією і героїзмом.Тут тихо і є можливість уявити та подумати.Руїни костелу долишнього монастирського комплексу як домінанта села та як німий свідок важких часів і нескореної боротьби свого періоду.Сюди потрібно буде приїхати ще колись..
Новий Загорів.Костел (18ст.)
5. Новий Загорів (4)
 Ще один виїзд цього місяця відбувся на Хмельниччину.Напланував стільки,що для одного дня це був явний перебор,яле як не дивно-фактично все реалізував за що вельми вдячний своїй наполегливості, Долі та Ангелу-охоронцю,який зі мною всюди.
Отож,вранці-рано,коли ще сплять вулиці та люди і лише двірники ганяють мітлами ранковий туман та залишки нічних сутінків,звільняюши простір для сонячних променів,я приїхав у Славуту та влаштував сам-собі екскурсію містом.(Червень).
Славута.Костел Св.Дороти (1825р.)
1. Славута (8)
 А потім було Полонне з шикарнющим старезним костелом Св.Ганни та замковими валами.
 "Сідлай, хлопче, сідлай, малий,коня вороного
Та побіжи в чисте поле,чи йде ляхів много".
Вертається малий хлопець аж із Полонного: "Їде ляшків сорок тисяч,тільки без одного".. (уривок з пісні про козака Нечая).
Здавна хотів навідатись до Полонного..
Полонне.Костел Св.Ганни (1607р.)
2. Полонне (15)
 Перебуваю ще під враженням від містечка на річці Хомора,а вже новий пункт і нові враження.О,сюди варто їхати щоб побачити цю красу і нетиповість для наших теренів.Село Антоніниз своїми фахверковими принадами,з казковим центром і не менш казковими пам*ятками думаю вразить найвибагливішого мандрівника. В Антонінах зберігся цілий ряд будівель колишнього палацового ансамблю і маєтку Санґушків -Потоцьких і так,-вони шикарні!
Антоніни.Гараж та автомайстерня (поч.20ст.)
4. Антоніни (4)
Антоніни.Будинок управляючого (поч.20ст.)
4. Антоніни (69)
 Затримуюсь в Антонінах довше запланованого,тому що це того вартує,але при цьому розумію,що чимось із складеного списку прийдеться пожертвувати..
Наступний населений пункт і наступна шикарнюща пам*ятка-Покровський храм у Сутківцях.Так,вдало складений маршрут плюс трішки удачі забезпечить вам мінімум клопотів і максимум задоволення від поїздки.Сакральна споруда оборонного типу та залишки замку-от заради чого потрібно побувати у Сутківцях.
Сутківці.Покровський храм (14-15ст.;др.пол.18ст.)
6. Сутківці (10)
 Після роздумів "варто чи ні" та "встигну чи ні" все таки наважуюсь і сідаю в маршрутку на Зіньків.Вечоріє. Виходжу в Адамівці,оглядаю храм та направляюсь у Зіньків.Повноцінного огляду давнього містечка на жаль не вийшло,але все що побачив-тепер моє надбання).
Адамівка.Покровська церква (1773р.)
8. Адамівка (3)
Зіньків.Будинок(?)
9. Зіньків (6)
 Закінчую день у Хмельницькому.Місто,яке при першому візиті видалось "скучніше нікуди" тепер заінтригувало,показавши свої цікаві сторони.А пішохідна там взагалі класнюча!
Уночі виїжджаю додому.
Хмельницький.Будинок Південно-Російського банку (1903р.)
11. Хмельницький (13)
 А ще був Львів,-ну як же без нього!?(Червень).
Львів.Панорама
 У липні вирішив перевірити,наскільки проблематично перетнути границю,маючи біометричний паспорт.Потрібно було обрати пункт,щоб і неподалік і цікаво було,зупинився на Перемишлі.Від нашої Шегині всього якихось 15км.,а цікавинок у ному більш ніж вдосталь.
Вибором залишився задоволений,та й процесом проходження контролю також.(Липень).
Перемишль,Польща.Набережна ріки Сян
 Як кажуть: "Апетит приходить під час їжі" і от,поки ще не встиг повністю "пережувати" попередню вилазку,щоб не втратити того ж таки апетиту,наступними вихідними після відвідин Перемишля вирішую ще раз перетнути кордон.Цього разу планую об*ємнішу поїздку на два дні.Першим пунктом обираю Краків,-давно хотів побувати там! Решту пунктів намічаю вже відштовхуючись від основного,-і щоб цікаво і не надто складно по траєкторії руху. Вийшло так: Краків-Жешув-Ланьцут-Красічин + встигнути повернутись додому. Реалізував усе,що запланував.(Липень).
Краків,Польща.Барбакан (1498-1499рр.)
1. Краків (190)
 Краків бомбезне місто з купою цікавих пам*яток,якому я присв*ятив увесь день. Увесь день- з 7-ої і до 22-ої години я ходив вулицями міста оглядаючи-фоткаючи-крутячи головою,роблячи лише невеличкі привали для того щоб чимось підкріпитись.Стільки часу для одного міста,-у мене це буває дуууже рідко,а це вже про щось каже!
Краків,Польща.Вавель
1. Краків (395)
 Наступного дня було більше переїздів та менше ходіння.Спочатку Ряшів(Жешув) у який я прибув о 3-ій ночі і тинявся центром та вулицями міста,спостерігаючи як відпочиває польська молодь.Скажу вам по секрету-п*ють не менше ніж їхні українські однолітки,правда на ранок ніхто не валяється і не ломить лавок.
Жешув,Польща.Ратуша(кін.16ст.;кін19ст.)
2. Жешув (50)
 Потім були замкові комплекси у Ланьцуті та Красічині.О так,стан шикарний-відреставровано,пофарбовано,доглянуто....але буду відвертим,-руїни наших замків викликають у мене більше захоплення і зачіпають зовсім інші струни,викликаючи почуття,якого не було при огляді майже іграшкових заграничних пам*яток...А може це тому,що вони не наші?
Ланьцут,Польща.Замок Любомирських і Потоцьких (пер.пол.17ст.)
3. Ланьцут (63)
Красічин,Польща.Замок Красицьких (16ст.)
5. Красічин (15)
 В кінці місяця в черговий раз роблю вилазку у Волинську область.Це був найневдаліший виїзд з початку року.З усього запланованого відвідав лише один пункт-Рожище,ну і щоб чимось вбити час-вкотре прогулявся вулицями Ковеля.(Липень).
Рожище.Костел (1920р.)
1. Рожище (9)
Ковель.Залізничний вокзал (20ст.)
2. Ковель (9)
 Майже увесь наступний місяць я пробайдикував(у плані поїздок) і лише в останні дні спромігся реалізувати ще одну свою давню мрію,-вибратись на Черкащину,край гайдамак та Кобзаря.О,цих три дні компенсували повністю увесь інформаційно-мандрівний голод,який виник за місяць часу.
Насичений(як практично завжди) графік давав розслабитись лише в кімнаті після прийнятого душу та запареної(саме заПареної) кави.(Серпень).
 Вранці приїхав у Черкаси та поселився в кімнаті відпочинку на залізничному. "Фу!"-скажете ви? Та мені байдуже,оскільки на перегляд телеканалів та модного інтер*єру у мене всеодно часу не передбачалось,тому брав номер аби був душ-ліжко-розетка,кава в адміністратора.Прийшлося взяти "Люкс",-лише у ньому душ в номері..
Черкаси.Готель "Слов*янський" (кін.19ст.)
1. Черкаси (39)
Черкаси.Панорама на парк Долина Троянд та Дніпро
9. Черкаси (21)
 А потім відбулося ЩОСЬ,чого я ніколи не робив раніше..Я відправився на маршрут з турфірмою! З ТУРФІРМОЮ,я,хто невиносить гідів-екскурсій та організованих груп,обмежень та правил при відвідуванні того чи іншого об*єкту.Так,я поїхав з турфірмою,домовившись про це попередньо,до приїзду,оскільки не був впевнений у розкладі громадського транспорту,а це що могло тягнути за собою такі важкі наслідки як відмова від візиту у якийсь із запланованих пунктів.Ставки були занадто високі і я ризикнув.
Правда хто сказав,що якщо ти перебуваєш у групі,то маєш дотримуватись усіх правил))?
Чигирин.Резиденція Б.Хмельницького
3. Чигирин (11)
 Відвідали Чигирин-Суботів-Мельники та хутір Буда.
Особливо атмосферно Холодний Яр сприймається після певної інформаційної підготовки,-до поїздки я слухав аудіокниги Шкляра "Залишенець.Чорний ворон" та Горліс-Горського "Холодний Яр", які частково й надихнули мене на цю поїздку.
Суботів.Церква Св.Іллі з дзвіницею (17-19ст.)
4. Суботів (1)
Мельники.Троїцька церква Мотронинського монастиря (1804р.)
6. Мельники (11)
Буда.Дуб Максима Залізняка
7. Буда (6)
 Наступного дня поїхав у Корсунь-Шевченківський,де зберігся палацовий комплекс князя Лопухіна,а ще там чудові панорами,створені рікою Рось.
Корсунь-Шевченківський.Палац Лопухіних (1787р.)
10. Корсунь- Шевченківський (41)
 Мав трохи часу у Миронівці,тож прогулявся в районі залізничного та автовокзалів.
Миронівка.Залізничний вокзал
11. Миронівка (1)
 Основним пунктом цього дня був Канів.Саме сюди я й добрався із Миронівки.
Ви не були на Чернечій горі,не спостерігали цю чудову панораму Дніпра яка відкривається звідти,не проникались цією тишею яку тривожить лише шум вітру?Нічого страшного,я також лише недавно побував там,тож у вас також ще все попереду.Там гарно.
Канів.Панорама Дніпра з Чернечої(Тарасової) гори
12. Канів (48)
 На зворотній дорозі вийшов у селі Мошни,щоб побачити нетипову Спасо-Преображенську церкву.
Приїзд у Черкаси та після вечірньої прогулянки містом,-такий бажаний відпочинок.
Мошни.Спасо-Преображенська церква (1830-1839рр.)
13. Мошни (12)
 Наступного дня знову виїжджаю рано-вранці,тепер з речами,оскільки повертатися вже не планую,лише вперед,тобто назад-в сторону дому.
Першим містечко на моєму шляху була Сміла-один із райцентрів Черкаської області.Сміла мене приємно вразила,реально від неї не очікував нічого надзвичайного,власне нічого надзвичайного там і немає,але містечко склало враження досить симпатичного та затишного плюс декілька пам*яток.Залишились лише найприємніші спогади.
Сміла.Банк (1909р.)
15. Сміла (2)
 У Шполі оглянув палац Абази та погриз яблучок біля нього.Відпочив,оскільки мав близько 45хв. вільного часу.
Шпола.Палац Абази (сер.19ст.-поч.20ст.)
16. Шпола (31)
 Виходжу на фінішну пряму своєї поїздки і ось я в передостанньому пункті-місто Звенигородка.
Проводжу вільний огляд райцентру,без конкретних планів та пунктів у ньому.Нарешті можна просто спокійно прогулятися,час не підганяє,оскільки я усвідомлюю що залишився лише один із запланованих пунктів,тож програму максимум-виконано(ні,обманюю-в одне із запланованих містечок-Золотоношу я не потрапив,-завадив ремонт мосту на р.Дністер).
Звенигородка.Костел Преображення Господнього (1799-1808рр.)
17. Звенигородка (2)
 Справжнім квестом виявився пошук мисливського замку в Тальному.А я ще думав скоротити шлях!Коли зрештою добрався до будівлі був вже злим,голодним і втомленим.Сонце також втомилось і тому потрібно було поспішати,оскільки ще й залізничний вокзал знаходиться десь на окраїні,та й підкріпитись потрібно.
Близько 4км.топання до залізничного з надією на гарячу каву та,хоча б,-помити руки і лице,закінчились повним розчаруванням:сортир на вулиці,та й зайдуть у нього хіба відчайдухи,ніякого натяку на хоч якийсь кіоск(угу,я був готовий на каву з автомату) та майже повна відсутність людей.О,як добре що я взяв з собою пиво!
Зрештою ледь не проспав потяг)).
Тальне.Мисливський замок родини Шувалових (1896-1903рр.)
18. Тальне (7)
 Моя дружина цього місяця також зрештою здійснила виїзд,перший(ой ні,другий,-першим був Львів) у цьому році! Головною метою і ціллю були солоні озера в Солотвино,але крім них маршрут пройшов таким чином: Рогатин-Яремче-Солотвино-Буковель. В Рогатині був привал та екскурсія центром містечка.(Серпень).
Рогатин.Пам*ятник Роксолані
1. Рогатин (1)
 В Яремче вкотре відвідала водоспад Пробій та пройшлися з групою Стежкою Довбуша.Природа там чудова,а ще при хорошій погоді,мммм..
Яремче.Водоспад Пробій
2. Яремче (8)
 Як я вже писав-основною метою поїздки були солоні озера в Солотвино та ..пасивний відпочинок на базі.Але не тут то було,принаймі не з цією людиною,-моя дружина й там зуміла грунтовно походити-побродити,знайти закинуті шахти та кар*єр.
Солотвино.Озера
4. Солотвино (32)
Поляниця.Гірськолижний курорт Буковель
5. Буковель (4)
 Осінній сезон відкрила моя дружина,-з поїздки у Берегово.Основна ціль-термальні басейни,додаткова-екскурсія містом.І перше і друге вдалося на "ура" незважаючи на паскудну погоду.Вдалося навіть потрапити у вежу-дзвіницю костелу Воздвиження Святого Хреста (чого не вдалося свого часу мені)!
 Фактично в кінці місяця знову був Львів,-грунтовні походеньки містом з відкриттям нового(!) об*єкту.
Львів.Церква Св.Софії (1760-1765рр.)
Франка (47)
 Оце і все...Як все,подумає хтось,а де ж жовтень-листопад-грудень!? Усе,кажу я вам,в плані виїздів рік у мене завершився на вересні і відтоді-жодної поїздки(робочі виїзди до уваги не беру).Це вже закономірність,-наприкінці року у мене "творчий мандрівний застій",правда цьогоріч він був аж занадто затяжним.Та,на це була причина,але це вже зовсім інша історія).
Загалом за 2017-ий рік було відвідано бл.70-ти населених пунктів + ще 5 в скарбничці моєї половинки.Не зовсім провально,хоча можна було й краще).
А усім нам на 2018-ий бажаю Миру та спокою в державі та сім*ях,здоров*я та злагоди,взаємоповаги та розуміння себе,близьких та життя загалом.Будемо щасливими і з наступаючими святами усіх нас!
Tags: мандрівки

• Млинів: садиба і не тільки

Не зважаючи на те, що Млинів уперше згадується на поч. XVI ст., люди в цих краях мешкали віддавна. Один з районів містечка – Муравиця…

• Маєток у Качанівці. Ч.2

Про рід Тарновських існує чимало легенд, але як історичний факт встановлено, що Качанівка була одним з перших маєтків, котрий відмовився від…

• Унтервальден / Підгайчики

Унтервальден - давня німецька колонія в Галичині, зараз землі колонії є частиною с. Підгайчики, у Золочівському районі Львівської обл. Утворена…

Your IP address will be recorded

When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.